GuNaKaNlAh MaSa MuDaMu DeNgAn MeNuNtUt ILMu AtAu mEnGaJaRkAnNyA kEpAdA oRaNg LaIn
RSS

Friday, October 8, 2010

HmmMmM.... WoNdErInG~~~

suka?? x suke?? suke?? x suka???confess or pendam??

hmmmm...so wondering...

knape bile tgok dia jadi cam rase plik je ha... tgok dia gelak pom dah jadi hepi...biar btol aku ni..classmate aku je kot.... tpi dalam ramai2 classmate, knape dia?????uarghhh...mati.mati..mati....

Hmmm..mungkin sebab sifat dan tingkah laku dia kot...aku rasa senang hati je bila tgk dia..sejuk hati tgok sifat dia....paras rupa buka lah ukuran tapi aku terpikat ngan sifat peribadi diri dia...mungkin sikap2 yg ditunjukkan itu merupakan sifat22 yg aku harapkan wujud pada muslimah slama ini...Wallahualam...

knape mata aku asyik nak tgok dia je...asyik pk sal dia....suka kat dia diam2... nak luah malu sal aku rasakan yang diri aku ni jahat sangat untuk dia... dia baik sangat dan mesti ramai lagi lelaki baik kat sana yang suke kat dia gak....so,ape aku perlu buat???

suggestion:

1) confess??
cakap face to face ngan dia pom jarang..FB pom jarang... Apatah lagi confess...kalau konfess dpan cermin blh r..Kalau face to face, mati aku..huhu

2) Luahkan kat org terdekat???
Bnda cam ni xleh wat main..Kan kalau org yg aku cter sal ni gtaw kat tuan nyer badan, malu tahap dewa aku nanti....So, baik jgn carik masalah.

3) Pendam n wat2 bodoh je???
Ni je kot yg aku mapu buat....Biarlah perasaan aku ni juz hanya aku ngan Allah je yg taw..But at least aku harap bnda2 cam ni x effect study aku.....

Astaghfirullah..... Ya Allah, kuatkan keimananku agar cintaku terhadap makhluk tidak dapat menandingi cintaku terhadapMu ya Allah...Mungkin ni sume ujian yg perlu aku hadapi sbb sume ni fitrah manusia..Kadang2 kita ada suke kat seseorang tpi rasanya lebih baik kita simpan perasaan tu sekiranya merasakan masa masih belum sesuai.. Seandainya dia ditakdirkan utk kita, mesti Allah akan sediakan jalan yang terbaik.. lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.. Kecantikan paras rupa bukanlah ukuran...Aku yakin dan berpegang dengan janji Allah tu...


0 comments:

Get Your Frappr GuestMap!
Powered by Platial